بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار قتل مرموز

گرچه بسیاری از مخاطبان بازی اسکیپ روم مجموعه ی انیگما را به بازی ترسناک و مهیج کلبه ی وحشت می شناسند ولی این مجموعه دارای بازی هایی با ژانرهای غیر ترسناک (معمایی) نیز می باشد.

اتاق فرار قتل مرموز یک اتاق فرار با ژانر معمایی می باشد که این بازی نیز از نظر بسیاری از مخاطبان اتاق فرار، یک بازی مهیج و دوست داشتنی به شمار می رود. داستان این اتاق فرار از این قرار است که مدتی است در لندن همه در بُهت و وحشت قتل های زنجیره ای یک قاتل قرار گرفته اند؛ این قاتل زنجیره ای تا کنون 11 نفر را با یک روش مشخص به قتل رسانده و پلیس هم در یافتن آن عاجز مانده است. در این حین مقامات دولتی از یک کارآگاه خبره درخواست می کنند تا پیگیر موضوع شود و در یافتن قاتل پیش اقدام کند.

کارآگاه ویژه پس از تحقیق و بررسی به 4 مظنون می رسد و  درست در زمانیکه تصور می کند قاتل اصلی را شناسایی کرده، کارآگاه را در دفتر کارش به قتل می رسانند، حال شما به عنوان دستیاران کارآگاه وارد دفتر کار او می شوید تا با استفاده از سرنخ هایی که کارآگاه در دفتر کارش قرار داده قاتل را شناسایی کنید.

حال شما برای فرار از این اتاق تنها 60 دقیقه زمان دارید و تنها چیزی که می دانید این است که یافتن نام قاتل تنها راه خروج از اتاق است. حال آنکه یافتن یک نام چگونه می تواند سبب فرار از اتاق شود را باید خودتان کشف کنید.

تحلیل تهرومز از اتاق فرار قتل مرموز:

اتاق فرار قتل مرموز، اتاق فراری با ژانر معمایی است و در این اتاق از تجهیزات جالب و مهیجی بهره گرفته شده است. گاهاً ممکن است برخی از تجهیزات به درستی عملکرد خود را انجام ندهند ولی این بدان معنا نیست که این اتاق فرار دارای یک ضعف جدی و قابل توجه است.

این اتاق فرار دارای معماهای سری بوده و بازیکنان با یافتن هر سرنخ دریچه ای برای رویارویی با یک چالش جدید را تجربه می کنند.

سایر بازی های اتاق فرار تهرومز

اتاق فرار سرقت مجسمه

اتاق فرار تابوت

اتاق فرار شام آخر

اتاق فرار هکر

منبع:



نظر دهید