بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار تابوت

اتاق فرار تابوت در شهریور ماه 1397 توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر رونمایی گردید، این اتاق فرار واقع در بلوار دریا در شهر تهران می باشد. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر این اتاق فرار را "دلهره آور" "خاص" و "متفاوت" معرفی نموده است، گرچه گاهاً در بیان شعارها و بیان های تبلیغاتی از عناوینی همچون خاص و متفاوت زیاد بهره گرفته می شود، ولی می توان این اتاق فرار را واقعاً از اتاق فرارهای متفاوت دانست.

برای مشاهده سانس های تفریحی اتاق فرار تهرومز کلیک کنید

داستان این اتاق فرار از این قرار است:

در بین ساکنین شهر «شارلوت‌هیل» مرسوم است که هنگام به دنیا آمدن هر نوزاد، یک نهال کاج به مناسبت تولدش بر روی تپه‌ی بالای شهر می‌کارند و در زمان مرگش همان کاج را قطع کرده و به تابوت‌ساز شهر می‌دهند تا خانه‌ای ابدی برای او از آن درخت بسازد. به تازگی هر چند صباحی یکی از جوانان شهر گم می‌شود و حکایت گم شدن جوانان شهر را می توان در اتاق فرار تابوت جستجو نمود.

در کل، تابوت از نظر معمایی یک بازی کامل است و نقصی ندارد. امیدواریم کیفیت معمایی بازی تابوت در اتاق‌ فرارهای دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد.

تابوت از نظر دکور و فضاسازی بسیار واقعی ساخته شده است. در اجزای دکور به جز یکی دو مورد نشانه‌ای از مصنوعی بودن دیده نمی‌شود و دکور بازی در کنار معماها، به بازیکنان کمک میکند حسی تکرار نشدنی را تجربه کنند.

موزیک، افکت‌های صوتی و نوری نیز دارای کیفیت مناسبی می باشد.

منبع:



نظر دهید