بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار و وبسایت های تبلیغاتی

اتاق فرار و وبسایت های تبلیغاتی:

اتاق فرار یک ورزش و بازی گروهی است که به دلیل جدید بودن و ناشناخته بودن آن در بین تمام مردم، لاجرم می بایست روش هایی را برای ترویج و شناسایی در بین مردم تجربه کند. در این راستا برخی کسب و کارها نیز پدید آمده اند که در بستر اینترنت و فضای مجازی دست به معرفی ورزش ها، بازی ها و تفریحات گروهی می زنند. عموماً این کسب و کارها به نوعی برای معرفی هر تفریح و سرگرمی به اقشار جامعه نوعی فعالیت دلالی و یا حق العملکاری را تجربه می کنند.

این کسب و کارها به چند روش برای خود کسب درآمد می کنند:

1- فروش بلیط و یا کوپن به کاربران: در این روش علاقمندان به حضور در اتاق فرار می بایست به یکی از وبسایت های تبلیغاتی مراجعه نموده و پس از قطعیت در تصمیم نسبت به خرید کوپن اتاق فرار مورد نظر، با اتاق فرار مورد نظر ارتباط برقرار کرده و زمانی را جهت حضور در آن مجموعه انتخاب کرده و رزرو خود را قطعی می کنند. این روش از روش های مرسوم در معرفی اتاق های فرار می باشد.

2- فروش و قرارداد به صورت گروهی: در این روش وبسایت های تبلیغاتی برای معرفی تفریح و سرگرمی مورد نظر سعی می کنند با مؤسسات، شرکت ها، مدارس و … قراردادهایی را عقد نموده و تفریح و سرگرمی مورد نظر را به ایشان معرفی نمایند، اتاق فرار در این روش نیز معرفی می شود.

وبسایت های تبلیغاتی:

این وبسایت ها عموماً هیچ یک دارای هیچ اتاق فراری نمی باشند و تنها با معرفی اتاق های فرار به بازیکنان برای خود کسب درآمد می کنند، وبسایت های تبلیغاتی که اتاق فرار و سایر سرگرمی های گروهی را به افراد معرفی می نمایند عبارتند از:

وبسایت تخفیفان، وبسایت نت برگ، تایم فور فان، باشگاه خوشگذرونا، آفکادو، باشگاه نورد و …

اتاق فرار تخفیفان

اتاق فرار تخفیفان:

وب سایت تخفیفان یک وبسایت فروش گروهی است که بخشی از درآمد خود را از فروش اتاق های فرار در وب سایت خود به دست می آورد.

اتاق فرار نت برگ

اتاق فرار نت برگ:

وبسایت نت برگ نیز یک وبسایت فروش گروهی است که این وبسایت هم شبیه به وبسایت تخفیفان بخش قابل توجهی از درآمد خود را از فروش کوپن های اتاق فرار به دست می آورد.

اتاق فرار تایم فور فان (T4F):

وبسایت تایم فور فان یک استارت آپ به شمار می رود که در آن وبسایت تلاش بر آن است تا با معرفی تفریحات و سرگرمی های مهیج برای شهروندان با محدودیت مکانی، زمانی، هزینه سرگرمی های مطابق با سلیقه ی افراد به ایشان پیشنهاد شود. معرفی اتاق های فرار یکی از فعالیت های عمده و اصلی این وبسایت به شمار می رود.

منبع:



نظر دهید