بزرگترین اتاق فرار در ایران

سورپرایز کردن عزیزان در اتاق فرار

سورپرایز کردن افرادی که دوستشان دارید بدون شک یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در زندگی می توانید تجربه نمایید. پیدا کردن راهی برای سورپرایز کردن افراد که از راه های دیگر متمایزتر و خاص تر باشد کار چندان آسانی نیست. به خصوص برای جشن تولد که افراد آمادگی لازم برای غافلگیر شدن را دارند و باید خیلی هوشمندانه عمل کنید تا آدرنالین لازم را در خون فرد متولد به جریان بیاندازید، و او را شگفت زده کنید.

پیشنهاد ازدواج نیز از جمله مواردی است که افراد ترجیح می دهند در یک لحظه ای خاص، غافلگیر کننده و فراموش نشدنی اتفاق بیافتد. در این خصوص پیشنهاد ما برای شما استفاده از اتاق  فرار است، که می تواند فرد مورد نظر را غرق در احساس هیجان و لذت پیروزی غافلگیر سازد. درست لحظه ای که پس از تجربه لحظات هیجان آور و گاهاً ترسناک با حل معماهای فراوان آخرین درب برای فرار از اتاق گشوده می شود می توان غافلگیری صورت بگیرد. شما می توانید از ما بخواهید تا با باز شدن درب با کیک و شمع عزیزتان را سورپرایز نماییم. حتی این امکان وجود دارد که نقشه ای هیجان انگیزتر برای غافلگیر کردن وجود داشته باشد. که خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن شما و کسی که دوستش دارید ایجاد نماید.

فراموش نکنید که همیشه خرید یک کادو نمی تواند میزان علاقه شما را به فردی که دوستش دارید نشان دهد. گاهی به وجود آوردن لحظاتی تکرار نشدنی که خاطره ای شیرین در ذهن آن شخص ایجاد می کند بهترین هدیه خواهد بود. لحظاتی به دور از مشغولیات زندگی با هیجان و جذابیت بالا که در نهایت به یک پیروزی دلپذیر و غافلگیری شگفت انگیز ختم خواهد شد. اتاق فرار بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید خواهد بود و خون تازه ای در رگ های وی به جریان خواهد انداخت که او را خوشحال می سازد. در اتاق فرار تهرومز این ایده طرح ریزی شده است تا با پشت سر گذاشتن مراحل و معماهای اتاق فرار، فردی که قرار است سوپرایز شود در شرایطی قرار گیرد که به هیچ عنوان انتظار قافلگیر شدن را ندارد و در کل تصوری از سوپرایز شدن برای تولد را ندارد، سوپرایز شود و هدیه اش را از شما دریافت کند، تصور کنید که چقدر می تواند جذاب و دوستداشتنی باشد که فرد با هوش و ذوق خود مجموعه معماهایی را حل کند و به صورت کاملاً غافلگیرانه در اتاق فرار به هدیه خود دست یابد.

 

اتاق فار

منبع:



نظر دهید