بزرگترین اتاق فرار در ایران

تفریحی در جنوب تهران

شهر تهران به لحاظ وسعت و گستردگی بی سابقه ای که در سالهای اخیر داشته است؛ مشکلات زیادی را برای شهروندان پدید آورده است. مشکلاتی از قبیل ترافیک، ازدیاد جمعیت، کاهش دسترسی ها، افزایش قیمت ها و …

شاید سال ها پیش برای رفتن به شمال، جنوب، شرق و یا غرب تهران تنها یک ربع زمان کافی بود، ولی امروز برای انجام سفرهای درون شهری می بایست برنامه ریزی و زمانبندی مشخصی تنظیم نمود تا بتوان در کمترین زمان به بیشترین حد ممکن از فعالیت های روزمره دست یافت.

امروزه بسیاری از تفریح ها و سرگرمی ها در مناطق شمالی، شرقی و غربی شهر تهران ایجاد شده است، حال آنکه کمتر تفریح و سرگرمی ای برای مردم مناطق میانی و جنوبی تهران در نظر گرفته شده است.

اتاق فرار

در مناطق مرکزی و جنوبی تهران اغلب فعالیت های صنفی، تولیدی و تجاری قرار گرفته است و کمتر کسی به این امر توجه می کند که مردمِ ساکن در این مناطق نیز به تفریح و سرگرمی نیاز دارند، مجموعه ی تهرومز در پاسخ به این نیاز ساکنین مناطق مرکزی و جنوبی شهر تهران اقدام به فعالیتی بی سابقه نموده است.

مجموعه ی تهرومز اقدام به طراحی و ایجاد اتاق فرار(اسکیپ روم) در مرکز شهر در منطقه ای با دسترسی آسان برای اقشار مختلف جامعه نموده است. در اتاق فرارهای تهرومز افراد می توانند در کنار خانواده، دوستان و اقوام خود در محیطی شاد و مفرح، با یکدیگر یک بازی گروهی و سرگرم کننده را تجربه کنند.

اتاق فرار یک بازی مهیج برای جمع های دوستانه به شمار می آید که در آن افراد در قالب یک تیم سعی می کنند معماها را در جهت نیل به هدف (که عموماً فرار از اتاق می باشد) معطوف می سازند.

جهت آشنایی بیشتر با این تفریح مهیج، دوست داشتنی، جدید، علمی و استاندارد پیشنهاد می کنیم سایر مقالات همین وب سایت (www.tehrooms.ir) را مطالعه فرمایید.

منبع:



نظر دهید