بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار ها چگونه کار میکنند

عصر پنج شنبه ست و شما همراه جمع دوستانتونید، به دنبال چیزی متفاوت از برنامه های عادی، بازی های تخته ای و فیلم میگردید. نظرتون راجع به "اتاق فرار" که یه جایی راجع بهش شنیدید چیه؟! یه جستجوی ساده توی اینترنت شما رو به نزدیک ترین اتاق فرار و سایت خرید بلیطش متصل میکنه. خب خوشبختانه تهرومز سانس خالی داره، شما برای ساعت 9 شب اتاق فرار رو رزرو میکنید و به سمت جنوب شهر راه میفتید، به ساختمونی میرسید که از بیرون اصلاً شبیه اونچه که انتظار داشتید نیست، ولی اونچه که داخلشه مغزتون رو به باد میده!!

 

اتاق فرار

 

تیم تهرومز شما و دوستانتون رو به جایی در انتهای راهرو منتقل میکنند که روش نوشته شده "سلول انفرادی" و به محض اینکه نگاهی به داخلش میندازید نوشته روی در به نظرتون منطقی میاد.اتاق فرار  کاملاً مثل یه زندانه، میله های زندان، تخت، کتابخانه و البته اتاق نگهبان. تیم تهرومز ضمن توضیحات کوتاهی به داخل سلول ها راهنماییتون میکنند، در ها رو قفل میکنند و با گفتن "موفق باشید" تنهاتون میذارن. داستان از این قراره: یکی از دوستان شما به نا حق زندانی شده و حکم اعدام داره، شما یه ساعت وقت دارید از اون سلول انفرادی و بعدش زندان فراریش بدید و برای این کار لازمه معماهایی که کم کم به وجودشون پی میبرید رو تک تک حل کنید. 

با شروع زمان همتون شروع به جست و جو میکنید، هر جایی که به فکرتون میرسه رو میگردید تا معماها رو پیدا کنید. همکاریتون خیلی مهمه، شاید کلیدی که تو پیدا کردی دری رو توی سلول دوستت باز میکنه، پس لازمه با هم حرف بزنید و هر کلید، رمز یا سرنخی رو که پیدا میکنید با هم به اشتراک بذارید. اولش با خونسردی کار میکنید اما زمان در حال کم شدن روی مانیتور نشون میده باید عجله کنید، در آخر اعدامی در کار نیست اما حس اینکه تونستید دوستتون رو از زندان و طناب دار فراری بدید خیلی خوبه! 

این یک توضیح ساده از روند کار اتاق فرار بود، ما انواع تم ها و داستان های مختلف را خواهیم داشت، و در همه آن ها مسئله اصلی حل معماها و سرعت شما در پاسخ گویی به سوال هاست. به نظر جالب میاد؟!   پس وقت رو تلف نکنید، همین الان سانس مورد نظرتون رو توی تهرومز رزرو کنید!

منبع: Entertainment



نظر دهید