بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار در سایر شهرهای ایران

پس از ورود اولین اتاق فرار در بهار 1395 به ایران و شکل گیری اولیه آن در پایتخت، رفته رفته تعداد اتاق های فرار در سطح پایتخت و پس از آن در سایر استان ها و شهرستان ها با رشد فزاینده ای مواجه گردید، شاید در ابتدای راه اندازی اولین اتاق فرار در ایران، طراحان و سازندگان آن حتی کوچکترین تصوری از رشد و گسترش این سرگرمی مهیج در بین جوانان و نوجوانان ایرانی نداشتند، ولی این رشد و گسترش به گونه ای بوده است که روز به روز مخاطبان این سرگرمی مفرح و دوست داشتنی که در قالب یک ورزشی فکری- گروهی شناخته می شود، در حال افزایش قابل توجهی بوده است.

پس از پایتخت اتاق فرار به سرعت در شهرهای شیراز، اصفهان، مشهد، همدان، اهواز، کرمانشاه، یزد و سایر شهرهای کوچک و بزرگ سطح توقع و خواسته ی اقشار مردم را از تفریحات گروهی افزایش داد.

اتاق فرارهایی که در شیراز راه اندازی شد طرفداران قابل توجهی را به خود جلب نمود، تا آنجاکه می توان این تفریح دوستداشتنی را در کنار تخت جمشید و پاسارگاد جزو جاذبه های گردشگری شیراز دانست.

در مشهد مقدس نیز در زیر سایه ی امام هشتم شیعیان و برکات بی پایان آن حضرت تفریحات بیشماری راه اندازی شده است که اتاق فرار نیز در بین تمام این تفریحات جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

در اصفهان، شاهین شهر و سایر شهرهای اطراف اصفهان، اتاق فرارهایی با کیفیت قابل قبول و متوسط راه اندازی شدند و در کنار سایر جاذبه های گردشگری در این منطقه خودنمایی می‏کنند.

به تازگی مجموعه ی تهرومز در شهرهای همدان، کرمانشاه، بندرعباس، ملایر و شیراز همکاری هایی را در راستای طراحی و راه اندازی اتاق فرارهایی هوشمند و با استانداردهای بین المللی معطوف داشته است، امید بر آن است تا بتونیم در این مسیر مطابق سنوات گذشته سطح توقع علاقمندان اتاق فرار را به میزان قابل توجهی جابجا کنیم، چراکه اتاق فرار استاندارد می تواند سطح لذت و اشتیاق را برای بازیکنان تا میزان قابل توجهی بالا ببرد.

اتاق فرار همدان: اتاق فراری که مجموعه ی تهروز در شهر همدان مفتخر به همکاری با آن است، در بافت قدیمی این شهر قرار دارد، این اتاق فرار در یکی از بناهای قدیمی و دارای قدمت بالا طراحی و اجرا می گردد، که مجموعه ی تهرومز مسئولیت مشاوره، طراحی، اجرا و برنامه نویسی در این مجموعه را عهده دار گردیده است.

اتاق فرار کرمانشاه: به تازگی در شهر کرمانشاه مجموعه ای در قالب سه یا چهار اتاق فرار در کنار کافه ای با تمی متفاوت و جذاب در شرف راه اندازی می باشد، اتاق فرارهایی که در کرمانشاه توسط مجموعه ی تهرومز طراحی و اجرا می گردند دارای سناریوهای معمایی، ترسناک و فرار از سلول انفرادی می باشند، از آنجاکه سرمایه گزاران و مجریان این اتاق فرارها در شهر کرمانشاه، علاقه و انگیزه ی زیادی نسبت به این مهم دارند و افرادی تحصیل کرده و با تجربه در عرصه ی صنعت می باشند؛ پیش بینی می شود کیفیت اتاق فرارهایی که در پایان آماده ی بهره برداری می گردد، از لحاظ کیفیت و جذابیت حرفی برای گفتن در بین اتاق فرارهای مطرح در سطح کشور داشته باشد.

منبع:



نظر دهید