بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرارِ متل بوداپست-اتاق 313 در اتاق فرارِ کوروش

از آنجاکه مجموعه ی اسکیپ می (escapeme) برای هریک از اتاق های فرار خود یک صفت تفضیلی "ترین" در نظر می گیرد اتاق فرار متل بوداپست - اتاق 313 را نیز دارای بیشترین تعداد معما در یک بازی اتاق فرار در ایران معرفی نموده است، که البته این امر بسیار دور از واقعیت است.

برای رزرو سانس اتاق فرار کلیک کنید

https://tehrooms.ir

در بیست و سوم خرداد ماه 1396 مجموعه ی اسکیپ می از این بازی در اتاق فرارِ کوروش رونمایی نمود، این اتاق فرار نیز در کنار 4 اتاق فرارِ دیگر در مجتمع تجاری کوروش جزو یکی از محبوبترین بازی های اسکیپ می به شمار می رود.

زمان در نظر گرفته شده برای خروج از این اتاق فرار در وبسایت رسمی مجموعه ی اسکیپ می در جایی 65 دقیقه و در جایی دیگر 75 دقیقه عنوان شده است که تصویر این اختلاف و اشتباه تایپی در زیر قابل مشاهده است. البته زمانیکه به گروه ها در زمان حضور در این اتاق فرار اعلام می شود همان 75 دقیقه می باشد و 65 دقیقاً صرفاً یک اشتباه تایپی محسوب می شود.

اتاق فرارِ متل بوداپست

بازیکنان می توانند در قالب گروه های 4 تا 6 نفری در این اتاق فرار حضور یابند. اوستا، امیرعباس، ساجده 2 و اشکان تیم طراحی این اتاق فرار تشکیل می دهند.

داستان این اتاق فرار(اسکیپ روم) از این قرار است که:

یک عکاسی فرانسوی به نام آنتونی جهت حضور در فستیوال جهانی عکاسی به بوداپست آمده است. او که فردی خوش‌رو و خوش‌اخلاق است در متل بزرگ بوداپست در اتاق شماره 313 اقامت گزیده است. در زمان‌های حضور وی در این اتاق، صداهای خشن و ناگواری از اتاق او گوش می رسد، ولی اینکه دقیقا آنجا چه خبر است برای هیچ کس مشخص نیست. شما و گروهتان جهانگردهایی هستید که در حال حاضر در بوداپست مجارستان حضور دارید و به صورت کاملاً اتفاقی در اتاق 312 همان متل (متل بوداپست)  اقامت دارید. شما و گروهتان که افرادی جسور و کنجکاو هستید، تصمیم می‌گیرید از اتفاق‌های داخل اتاق 313 با خبر شوید! آنتونی هر روز برای هفتاد و پنج دقیقه در مرکز شهر مشغول رونمایی از عکس‌های جدیدش در نمایشگاه است. شما و گروهتان در آن زمان وارد اتاق شده‌اید تا حس کنجکاویتان را ارضاء کنید و به ابهامات موجود در اتاق 313 پایان دهید، زمانی که وارد اتاق می‌شوید در پشت سر شما بسته می‌شود و متوجه می‌شوید که در تله آنتونی گیر افتاده‌اید. شما و گروهتان در اتاق 313 حبس شده‌اید و تنها هفتاد و پنج دقیقه برای خروج زمان دارید!

 

منبع:



نظر دهید