بزرگترین اتاق فرار در ایران

مخفی های اتاق فرار

مقدمه

کشف ناشناخته ها و مرموزها در دنیای پر از ابهام امروز ما یکی از بزرگترین سرگرمی ها و فانتزی هایمان به شمار می رود، این امر قطعاً یکی از مهمترین دلایل در جذابیت اتاق فرار به شمار می رود؛ گرچه در دنیای امروز مشغله ها و مبهم های بی شماری برای هریک از ما وجود دارد؛ ولی در پاسخ به تمام این ابهامات تکنولوژی های بی شماری خلق شده اند که در یافتن پاسخ تمام ابهامات به ما کمک می کنند، تکنولوژی هایی همچون موبایل، کامپیوتر، تبلت که همگی در بستر گتسرده اینترنت به سؤالات ما پاسخ می دهند، در این بین خلق فضایی پر از ابهام و سؤالات بیشمار در محیطی گرم و صمیمی در کنار دوستان و خانواده می تواند علی رغم لذت یافتن پاسخ معماها و یافتن سرنخ ها لحظاتی را برای محک زدن میزان حضور ذهنِ اعضای گروه فراهم آورد.

با حضور در اسکیپ روم اولین سؤالی که برای افراد کم تجربه تر به وجود می آید این است که: "خُب حالا باید چیکار کنیم؟"

بعد می گن: "دنبال چی باید بگردیم؟"

ولی زمانی که بازی آنها تمام می شود و محیط بازی را ترک می کنند اگر از آنها بپرسی در اتاق فرار چه یافتی؟ قطعاً خواهند گفت: این همه وسیله اینجا بود ما نمی دونستیم؟؟؟

لذت یافتن وسایل و تجهیزات مخفی در اتاق فرار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تلاش ما در تهرومز این است که با بهره گیری از طبیعی ترین تجهیزات در محیطی واقعی معماها و سرنخ ها را به گونه ای در هم آمیزیم تا لذت حل معما و یافتن ابهامات برای بازیکنان به حداکثر ممکن برسد.

منبع:



نظر دهید