بزرگترین اتاق فرار در ایران

دلیل تأخیر در اکران فیلم اتاق فرار در لهستان

در 9 آگوست 2017 خبری مبنی بر ساخت و تولیدی فیلمی مرموز تحت عنوان "The Maze" توسط "آدام روبیتل" منتشر شد، در اواخر سال 2017 مراحل ساخت و فیلمبرداری این فیلم در آفریقای جنوبی آغاز شد، در ژانویه سال 2018 عنوان شد که مراحل تولید این فیلم بیش از پیش بینی صورت گرفته زمان برده است و مشکلاتی در مراحل تولید پیدار گشته است و تولید فیلم تا سپتامبر 2018 به تعویق خواهد افتاد.

در مِی 2018 اعلام شد که نام این فیلم به Escape Room یا اسکیپ روم تبدیل شده است. و اعلام شد که در تاریخ 30 نوامبر 2018 منتشر خواهد شد. یک ماه بعد، تاریخ اکران این فیلم به 1 فوریه 2019، و بعدا به تاریخ 4 ژانویه 2019 تغییر یافت.

در لهستان، سازمان رسانه های تصویری بین المللی اعلام کرد که انتشار این فیلم در این کشور برای مدتی به تأخیر خواهد افتاد، یکی از دلایل این اتفاق احترام به پنج نوجوانی که در حادثه اخیر در اتاق فراری در کازالین در آتش کشته شده اند.

در این حادثه پنج دختر نوجوان پانزده ساله که در اتاق فراری در لهستان در حال بازی بودند به دلیل مشکلات ناشی از سیم کشی ساختمان دچار حریق شده و به دلیل کوتاهی مسئول مربوطه نسبت به حضور در پست خود، متأسفانه جان باختند، در این حادثه یک مرد نیز زخمی شد. لازم به ذکر است که این دختران جشن تولدی برای یکی از دوستانشان ترتیب داده بودند و تصمیم داشتند دوستشان را در اتاق فرار غافلگیر کنند.

جواهیم برودینسکی، وزیر کشور لهستان پس از این حادثه، دستور داد تا تمام اتاق فرار ها در کشور مورد بررسی دقیق قرار گیرند تا حوادث اینچنین رخ ندهد.

منبع:



نظر دهید