بزرگترین اتاق فرار در ایران

ماجراجویی بازی ها و فیلم ها

برنامه های تلویزیونی ای وجود دارد که در آن ها یک بازی به گونه ای طراحی شده است که افراد باید در یک گروه با هم همکاری کنند، معماها را حل کنند و از موقعیت خاصی فرار کنند. 

چندین برنامه آمریکایی محبوب وجود دارد که در آن ها بازیکنان در تیم های مختلفی وارد یک فضای اسرار آمیز میشوند و باید با اتکا به دانش خود و حل معماها و پازل ها از آن محیط خارج شوند.

بسیاری از این برنامه های تلویزیونی، بازی هایی در مقیاس بزرگ و معماهایی دارند که بازیکنان باید با همکاری با یکدیگر آن ها را حل کنند. بدین ترتیب، الهام بخش طراحان و سازندگان اتاق فراری شده اند که مایل هستند حس نمایشی که این برنامه های تلویزیونی دارند در اتاق فرار های خود ایجاد کنند. 

محبوبیت این قبیل برنامه های تلویزیونی باعث رشد فرهنگ کار تیمی و علم به اهمیت کارهای گروهی شد، و به مخاطبان خود آموزش داد تعامل و همکاری در حل یک معما چه میزان در سرعت بخشیدن به حل معما و صحیح بودن پاسخ به دست آمده تاثیر دارد. 

 

اتاق فرار

 

فیلم هایی که فضاهای ماجراجویانه را به تصویر میکشند نیز الهام بخش بسیاری از سازندگان اتاق فرار ها شده است. در آمریکا نوعی اتاق فرار وجود دارد که روند داستانی آن به سری فیلم های ایندیانا جونز اشاره دارد. 

برخی دیگر از اتاق فرار ها نیز از عناصر فیلم های پر مخاطبی مانند اره یا مکعب در روند بازی خود استفاده میکنند. بدین صورت که افراد در یک فضا گیر افتاده اند و باید با استفاده از قوه تعقل خود از آنجا خارج شوند. 

در زمره اتاق فرار هایی که فیلم خاصی الهام بخش آن ها شده به زودی اتاق فرار "شرلوک هولمز" تهرومز افتتاح خواهد شد، که شما را به تجربه ای متفاوت، هیجان انگیز و کارآگاهی در خانه 221B در خیابان Baker لندن خواهد برد. منتظر خبر های خوب تهرومز باشید.

منبع: Entertainment



نظر دهید