بزرگترین اتاق فرار در ایران

فرار از اتاق های دیجیتال

ژانر دیگری از بازی نوعی است که اتاق فرار در بازی های داستانی و پیاده سازی گرافیکی آن ها ریشه دارد، بازی هایی که با اشاره کردن و کلیک کردن انجام میشوند. بازی های داستانی که بر پایه نوشته تایپ شده طراحی شده اند نیازمند آن است که بازیکنان به وسیله پیام هایی که روی صفحه کامپیوتر به آن ها داده میشود، مکان ها را بیابند، اجزا مرتبط را پیدا کنند و معما ها را حل کنند.

با کمک کرفتن از سایر وسایل کامپیوتری مانند میکروفون و موس، یا در مراحل پیشرفته تر صفحات لمسی، بازیکنان گاهاٌ در فضای دو بعدی ای قرار میگیرند، و یا با کمک گرفتن از عینک های سه بعدی در یک فضای تخیلی قرار میگیرند. گاه لازم است از روی توضیحاتی که روی صفحه نمایش دارند اجزا درون اتاق فرار را با هم ترکیب کنند و گاه ممکن است مجبور شوند امتیاز لازم در یک بازی کامپیوتری را کسب کنند تا رمز موزد نظر به آن ها داده شود. 

 

اتاق فرار

 

همانطور که پیش تر در بخش تاریخچه اشاره کردیم نوع اولیه اتاق فرار پیاده سازی بازی دو بعدی و کامپیوتری فرار از اتاق در فضای حقیقی بود، به همین علت بازی های دو بعدی و ساختار های دیجیتال به راحتی مسیر خورد را به اتاق فرار ها باز میکنند.

در دنیا اتاق فرار هایی وجود دارد که در حد یک فیلم اکشن هالیوودی برنامه ریزی شده اند، و برای خروج از آن ها باید از بین دزدگی های لیزری رد شوید و یا ذهنی به خلافکاری یک دزد ماهر یا یک مافیای تمام عیار را داشته باشید.

برای تجربه چنین اتاق فرار هایی پیشنهاد میکنیم از اتاق فرار های نزدیک تر شروع کنید! تهرومز برای درگیر کردن ذهن شما با مفهوم پایه اتاق فرار شما را به متفاوت ترین اتاق فرار تهران دعوت میکند. همین حالا سانس مورد نظر خود را رزرو کنید و ذهن خود و دوستانتون رو به چالش بکشید.

منبع: Entertainment



نظر دهید