بزرگترین اتاق فرار در ایران

تعداد بازیکنان اتاق فرار به صورت تیمی

 

به منظور مقایسه بازی به صورت گروهی و تیمی، مهم است که تعداد بازیکنان هر تیم و چگونگی تشکیل یک تیم را بررسی کنیم. در حدود 60٪ از اتاق های فرار، هر گروه از بازیکنان در اتاق های خودشان بازی می کنند و بر این اساس دو سوم معماها توسط خود بازیکنان و یک سوم تیمی حل می شود. در 40٪ دیگر از اتاق های فرار، بازیکنان به صورت جداگانه هستند و به صورت گروه های کوچک با بقیه تیم ها در یک اتاق قرار می گیرند.

در این مدل بازی تجربه متفاوتی برای بازیکن بدست می آید! وقتی بازیکنان در اتاق فرار با کسانی هستند که می شناسند، بسیار راحت تر هستند و بیشتر راغب به بازی تیمی می باشند. اگر بازیکنان در یک اتاق با غریبه ها قرار بگیرند، کمی زمان لازم است تا یاد بگیرند چگونه با بقیه فعالیت کنند. این چالش در بسیاری از کشور ها سخت پذیرفته می شود مخصوصا بعلت زبان غیر مشترک. اگر اعضای تیم نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، ممکن است به یک تجربه ناراحت کننده تبدیل شود.

 

اتاق فرار تهرومز

 

در آسیا و اروپا فقط در حدود 20٪ از بازیکنان اتاق فرار با غریبه ها بازی می کنند و در گروه های کوچک تیمی به حل معماها می پردازند. در آمریکای شمالی، بازی با غریبه ها بسیار رایج تر است به صورتی که حدود 60٪ از بازیکنان به بازی در تیم های غریبه پاسخ مثبت دادند. این ممکن است به دلیل موضوع زبان یا فرهنگ باشد.

میانگین سایز تیم بالای 4.58 نفر است. کوچک ترین تیم ها در اروپا قرار دارند که میانگین شان حدود 3.98 است.در حالیکه در آمریکای شمالی و جنوبی بزرگترین تعداد تیم با با میانگین 6.07 وجود دارند.

به صورت کلی حداقل تعداد بازیکنان تیم اتاق فرار 3 نفر و حداکثر بازیکنان 7 نفر می باشد. کوچترین تیم گزارش شده 2 نفر و بیشترین تیم در آسیا 10 نفر و در آمریکای شمالی و جنوبی 16 نفر بوده است.

شما می توانید در اتاق فرار (اسکیپ روم) تهرومز با تعداد دلخواه بازکنان خود به حل کردن معماهای پر رمز و راز ما بپردازید و توجه داشته باشید در صورت نداشتن تیم کافی، تهرومز برای شما تیمی راحت و صمیمی تشکیل می دهد تا خاطره ای دلچسب و دوست داشتنی از بازی در اتاق فرار در یاد و خاطره اتان ثبت شود.

 

 

               

 

منبع: Entertament



نظر دهید