بزرگترین اتاق فرار در ایران

بهترین رکورد اتاق فرار در جهان

رکورد داران اسکیپ روم  در سراسر دنیا به 2 دسته تقسیم می شوند: 1- رکورد زمانی: افرادی که در کوتاه ترین زمان از اتاق فرار خارج شده اند، که عموماً در هر اتاق فرار این زمان متفاوت می باشد و توسط مدیران اتاق فرار این رکوردها معرفی می گردند. 2- تعدد بازی مداوم در اتاق فرار های متعدد: که جالب است بدانید که برای نخستین بار رکورد گینس برای انجام دهندگان بازی اتاق فرار که یک گروه ۴ نفره بودند ثبت شد. این گروه تجربه انجام ۲۰ بازی اتاق فرار در یک روز را داشته اند که تاکنون در جهان موردی بی نظیر می باشد.

رکورد داران

 باورنکردنی است اما این گروه از خواب و خوراک خود گذشته و تمامی شبانه روز خود را در اتاق فرار مختلف گذرانده اند. از آنجایی که مسکو دارای تعداد زیادی اتاق فرار می باشد که به طور شبانه روزی باز هستند، گروه رکورددار این شهر را به عنوان مقصد بازی های خود انتخاب کردند.

البته این نکته را باید خاطر نشان کرد که یکی از دشواری هایی که این تیم شرکت کننده در مسیر خود با آن برخورد کردند، این بوده است که زبان برخی از اتاق های فرار انگلیسی نبوده و به زبان روسی بوده است. بدون شک پی بردن به معماها آن هم به زبانی که از قبل با آن آشنایی نداشته باشید کاری بسیار سخت و طاقت فرسا محسوب می شود.

دو تن از اعضا این تیم شرکت کننده که موفق شدند نام خود را در کتاب جهانی گینس ثبت نمایند رزومه بسیار قوی در زمینه بازی های اتاق فرار دارند. Dan Egnor که در کالیفرنیا زندگی می کند و تجربه بازی در ۴۵۱ اتاق فرار را در زندگی خود دارد.

Amanda Harris شرکت کننده بعدی اهل نیویورک سیتی می باشد و تا کنون سابقه شرکت در ۸۸۰ اسکیپ روم را داشته است. برنامه ریزی، همکاری و روحیه قوی گروهی رمز موفقیت این تیم می باشد. این گروه موفق شده اند تا یکی از اتاق های فرار را در زمان ۸ دقیقه و ۴۹ ثانیه به اتمام برسانند. لول سختی برخی بازی ها بسیار دشوار بوده با این وجود این گروه توانسته اند در مجموع به هدف نهایی خود ثبت که رتبه گینس بوده است دست پیدا کنند.

منبع:



نظر دهید