بزرگترین اتاق فرار در ایران

بهترین اتاق فرارهای جهان

از آنجایی که واژه ی "بهترین" از واژگان تفصیلی به شمار می رود و در واژگان تفصیلی هیچ قطعیتی وجود ندارد و در این دسته موارد ممکن است از دیدگاه برخی افراد بهترین تعریفی متفاوت از سایرین داشته باشد، لذا صرفاً بهترین اتاق فرارهای جهان تعریفیست از دیدگاه اکثریت که آنها را بهترین اتاق فرار جهان دانسته اند.

تجربه بودن در اتاق فرار

میل به پیدا کردن راه فرار از اتاق، هیجان برای گشوده شدن در نهایی ضربان قلب شما را بالا می برد و سلول های خاکستری مغز شما را به کار می اندازد. این است تجربه ای که یک اتاق فرار برای شما به ارمغان می آورد. بی شمار اتاق های فراری در جهان هستند که تنها برخی از آنها موفق شده اند رضایت صد در صدی شرکت کننده های خود را به دست آورد. دلیل این امر بالا رفتن انتظار مردم از اتاق های فرار است. اما به راستی بهترین اتاق فرارهای جهان در چه کشورهایی هستند و چه ویژگی هایی دارند که آنها را متمایز کرده است. این موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

بهترین اتاق فرار درنیا

یکی از بهترین اتاق فرارهای دنیا در لس آنجلس قرار دارد و 60Out نام دارد. این اتاق فرار با دکور منحصر به فرد خود که یک کشتی ارواح ترسناک را شبیه سازی کرده است، ۲۳ ماموریت هوشمندانه و جذاب را برای افراد شرکت کننده در نظر گرفته که آنها را شگفت زده خواهد کرد. اتاق فرار هیجان انگیز دیگری که در ایالت متحده آمریکا از شهرت بسیار خوبی برخوردار است، Omescape نام دارد که چند شعبه در مکان های مختلف دارد. پناهگاه جوکر شما را به دنیایی مرموز و وهم برانگیز می برد که برای کشف رازها باید نهایت توان مغز خود را به کار ببرید. Crystal Maze اتاق فرار دیگری است که در لندن و منچستر وجود دارد و دیدگان جهانیان را به سمت خود جذب کرده است. گنبد کریستالی بزرگ که شما در قالب چهار تیم اعزام شده به چهار منطقه مختلف، ۹۰ دقیقه فرصت خواهید داشت تا با انجام ماموریت خود از پس یک چالش بزرگ برآید. این چهار منطقه شامل قرون وسطی، آزتک، بخش صنعتی و آینده می باشند! هوشمندی ماموریت های تعریف شده در این بازی گروهی تحسین منتقدین بازی ها را برانگیخته است.

منبع:



نظر دهید