بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار سرقت مجسمه (مجسمه گم شده)

اتاق فرار سرقت مجسمه یکی از اتاق فرارهای مجموعه ی انیگما می باشد که به تازگی از ارائه عمومی توسط این مجموعه برداشته شده است، اتاق فرار سرقت مجسمه را می توانیم با کمی فراخ بال مورد نقد و بررسی قرار دهیم، چراکه نگرانی از بابت اسپویل شدن معماها نخواهیم داشت و هرآنچه که گفته شود سبب از بین رفتن حل معما در اتاق فرار نمی شود.

در اتاق فرار سرقت مجسمه داستان بازی از این قرار است که تعدادی سارق اشیای عتیقه، تعدادی عتیقه را از یک موزه بنام سرقت نموده اند؛ و اشیای سرقت شده را به یک تاجر اشیای عتیقه فروخته اند؛ شما که از همکاران یک کارآگاه بنام هستید، تاجر عتیقه را شناسایی نموده و اطمینان حاصل می کنید که این اشیاء در منزل شخصی وی نگهداری می شود؛ منزل شخصی ایشان را شناسایی کرده و پس از ورود به منزل متوجه می شوید که درب منزل پشت سرتان بسته شده است؛ حال برای نجات فرهنگ و آثار باستانی مملکتتان می بایست تلاش کنید تا اشیاء عتیقه را یافته و از منزل تاجر خارج کنید.

اتاق فرار سرقت مجسمه

ضعف های اتاق فرار سرقت مجسمه:

در اتاق فرار سرقت مجسمه برای مخفی کردن برخی از سرنخ ها از روش های مشابه و تکراری در همان بازی بهره گرفته شده است، که این امر سبب می شود لذت حل معما برای بازیکنان از بین برود. دومین ضعف این اتاق فرار استفاده از جعبه ها و صندوچه های مشابه و متعدد و همچنین بی دلیل در امتداد یکدیگر می باشد، و سومین ضعف این اتاق فرار استفاده از آینه هایی است که می بایست با انعکاس نور در این آینه ها رمزهایی از روی دیوار خوانده شود.

نقاط قوت اتاق فرار سرقت مجسمه:

این اتاق فرار دارای نقاط قوت زیادی است، نقاط قوتی همچون صدای خوب، نحوه راهنمایی و هینت دهی مناسب (گیم مسترهای حرفه ای)، وجود چند معمای جذاب و در نهایت معمایی بسیار دوست داشتنی در پایان بازی که همه و همه سبب می شود که اتاق فرار سرقت مجسمه از اتاق فرارهای دوست داشتنی در مجموعه ی انیگمای برج میلاد به حساب آید.

سایر اتاق فرار های جذاب تهرومز

اتاق فرار سایکو

اتاق فرار احضار

اتاق فرار هکر

اتاق فرار تابوت

منبع:



نظر دهید