بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرارِ بمب شیمیایی فریتز‌هابر

مجموعه ی اسکیپ می (escapeme) اتاق فرار بمب شیمیایی فریتز هابر را متفاوت‌ترین و شاهکارترین بازی اتاق فرار در ایران می داند، حال آنکه تمام اتاق فرارها در سراسر ایران به نوبه ی خود متفاوت با سایر اتاق فرارها می باشند، اتاق فرار بمب شیمیایی فریتز هابر یک اتاق فرار مهیج و جذاب است، در این اتاق فرار معماها تا حدی از سایر اتاق فرارهای مجموعه ی اسکیپ می دشوارتر بوده و نیاز است بازیکنان تمام هوش و حواسشان را در زمان بازی معطوف به فرار کنند.

 

اتاق فرارِ بمب شیمیایی فریتز‌هابر

مجموعه ی اسکیپ می اتاق فرار بمب شیمیایی فریتز هابر را در مجتمع تجاری کوروش راه اندازی نمود و این اتاق فرار یکی از اتاق فرارهای موجود در مجموعه کوروش بحساب می آید.

داستان این بازی از این قرار است که  دانشمند معروف فریتز هابر طی جنگ جهانی اول فرمولی برای تولید بمب های شیمیایی اختراع نمود و این فرمود سبب شد تا سیاستمداران و نضامیان بسیاری در تلاش برای یافتن این فرمول قرار گیرند. هیتلر نیز سرسختانه به دنبال یافتن این فرمول شیمیایی جهت تولید بمب قرار گرفت، شما و گروهتان به عنوان افرادی که از جانب هیتلر مأمور به این مأموریت بزرگ شده اید پس از جستجوی بسیار وارد دفتر کار فریتزهابر می شوید، فریتزهابر که احتمال این انگیزه را می داده است، تمام محیط دفتر کارش را به گونه ای رمز آلود طراحی نموده تا هرکس نتواند از دفتر وی سرقتی را انجام دهد. شما و گروهتان پس از ورود به این اتاق فرار(اسکیپ روم) متوجه می شوید که درب پشت سرتان بسته شده و در طول بازی متوجه می شوید که بمبی در اتاق قرار دارد که پس از 75 دقیقه منفجر خواهد شد.

این اتاق فرار از بهترین اتاق های مجموعه ی اسکیپ می به شمار می رود و به اتفاق تمام گیم مسترها و پرسنل این مجموعه بر این باورند که این اتاق فرار ارزش امتحان کردن را دارد.

اتاق فرار بمب شیمیایی فریتز هابر در یازدهم مردادماه 1396 توسط گروه اسکیپ می رونمایی شد، تعداد معماهای این اتاق فرار نسبت به زمانی که برای آن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد.

 

 

منبع:



نظر دهید