بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار از زندان (2)

یکی از اولین اتاق فرارهای شهر تهران که توسط مجموعه ی اسکیپ می واقع در شهر تهران، خیابان فلسطین، خیابان طالقانی طراحی و اجرا شده است، اتاق فرار از زندان (2) می باشد؛ این اتاق فرار در 18 ام اسفندماه 1395 توسط مجموعه اسکیپ می راه اندازی شد، طراحان این بازی اوستا، سهیل، امیرحسین، محسن، ساجده1، ساجده2 می باشند، این بازی دارای درجه سختی بالایی بوده و گروه هایی می توانند این بازی را با موفقیت سپری کننده که تجربه ی زیادی در اتاق های فرار داشته باشند. معماهای این اتاق فرار به دو گونه خطی (سری) و موازی پیش می روند و لازم است تیم هایی که در این اتاق فرار حضور می یابند کار تیمی بسیار قوی و منسجمی داشته باشند.

فرار از زندان (2) دارای سناریویی می باشد در امتداد سناریوی فرار از زندان (1)، سناریوی این اتاق فرار از این قرار است که 2 سال پس از فرار شما از فرار از زندان (1) پلیس موفق می شود شما و گروهتان را مجدداً دستگیر کند، و شما را در 2 زندان مجزا محبوس می کند، طی این دو سال تمام پرسنل زندان عوض شده اند و به دلیل بی کفایتی در نگهداری از زندانیان پیشین که خود شما هستید تمام آنها توبیخ شده و مسئولیت هایشان را از دست داده اند، مسئولین جدید زندان افرادی سختگیر و مستبد هستند، شما می بایست با تلاش بسیار راهی را برای رسیدن به سلول سایر دوستانتان بیابید و در نهایت از محیط اصلی زندان بگریزید.

پیشنهادی که به تیم های علاقمند به اتاق فرار وجود دارد این است که پیش از حضور در اتاق فرار زندان (2) حتماً تجربیات زیادی را سپری کرده باشند تا بتوانند در این اتاق فرار نیز موفق شوند. زمان در نظر گرفته شده برای فرار از این زندان مخوف 75 دقیقه بوده که نسبت به درجه سختی معماها زمان زیادی نمی باشد.

 

منبع:



نظر دهید