بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار میدان فلسطین

شعبه میدان فلسطین

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد مجموعه اتاق فرار اسکیپ می (Escape Me) از اولین مجموعه های اتاق فرار در ایران به شمار می رود، یکی از شعب اسکیپ می (Escape Me)، اتاق فرار شعبه میدان فلسطین شهر تهران می باشد، در اتاق فرار میدان فلسطین سه اتاق فرار در یک مجموعه راه اندازی شده است:

1- اتاق فرار از زندان (1)

مجموعه اسکیپ می (Escape Me) از این اتاق به عنوان کلاسیک ترین بازی اتاق فرار در ایران یاد می کند. داستان این اتاق فرار از این قرار است که شما و دوستانتان در دام بدخواهان گرفتار شده اید و در تله ی جرمی سخت گرفتار شده اید؛ و حکم اعدام توسط قضات برای شما قطعی شده است، رئیس زندان که نمی تواند به وجدان خود دروغ بگوید و اعدام چند بی گناه را شاهد باشد، شرایطی فراهم کرده تا شما بتوانید خود را از زندان قراری دهید. شما می بایست سرنخ هایی که رئیس زندان برایتان به جای گذاشته را یافته و از زندان فرار کنید.

لازم به ذکر است که پیش از شما افراد زیادی نظیر میرزا کوچک خان جنگلی، آیت الله مدرس، جهان پهلوان تختی و افراد سرشناس دیگری در این زندان بوده اند، تلاش کنید پیش از اجرای حکم خودتان را نجات دهید.

زمان در نظر گرفته شده برای فرار از این اتاق 60 دقیقه می باشد که با توجه به تعداد معماها و افراد حاضر در اتاق فرار زمان مناسبی می باشد.

از آنجا سناریوی این بازی مربوط به اولین تجربه ی مجموعه ی اسکیپ می (Escape Me) می باشد، آنچنان که باید و شاید پختگی خاص خود را نیافته است، ولی این اتاق فرار دارای معماهای جالب و دوست داشتنی ای است که برای بسیاری از افراد تجربه ای دلچسب و دوست داشتنی را به همراه خواهد داشت. اتاق فرار از زندان (1) برای بسیاری از دوستداران اتاق فرار یک نوستالژی محسوب می شود و خاطرات زیبایی را برای ایشان تداعی می کند.

 

منبع:



نظر دهید