بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار هکر

اتاق فرار هکر آخرین بازی از اتاق فرارهای مجموعه اسکیپ روم دات آی آر (escaperoom.ir) می باشد که در لیست بازی های تهران این گروه قرار گرفته است، این بازی در حال حاضر (9 خرداد ماه 1398) هنوز افتتاح نشده است و مراحل اجرای خود را سپری می کند.

در این بازی طبق معمول مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در تلاش است با ساختارشکنی مخاطبان خود را غافلگیر کند، و در تلاش است با معماهای متنوع رضایت بازیکنان را فراهم آورد.

لازم به ذکر است گرچه در این اتاق فرار هم کما فی السابق می بایست سرنخ یافت، معما حل کرد، قفل باز کرد و در نهایت خارج شد ولی قفل ها در این اتاق فرار رنگ جدیدی به خود گرفته اند و در این اتاق فرار بیش از پیش از امکانات تکنولوژیکی بهره گرفته شده است.

داستان اتاق فرارِ هکر از این قرار است که شما و تیمتان گروهی از هکر‌ها هستید که به دولت‌ها در یافتن مجرمان فضای مجازی کمک می‌کنید. در آخرین ماموریت، شما موظف شده اید یکی از بزرگترین کسب‌وکار‌های مجرمانه در اینترنت را به دام بیاندازید. حال در مسیر دستگیری از باند تبهکار مجازی وسوسه ای شیطانی می تواند مسیر زندگیتان را برای همیشه تغییر دهد. انتخاب با شماست.

پایه و اساس این اتاق فرار سناریوی مهیج آن به شمار می رود، در وب سایت مجموعه اسکیپ روم دات آی آر (escaperoom.ir) پیشنهاد شده است برای برقراری ارتباط بیشتر با سناریوی بازی، پیش از حضور در این اتاق فرار حتماً شخصی راس البریکت و سایت رود را مورد بررسی قرار دهید.

لازم به ذکر است گرچه در این اتاق فرار هم کما فی السابق می بایست سرنخ یافت، معما حل کرد، قفل باز کرد و در نهایت خارج شد ولی قفل ها در این اتاق فرار رنگ جدیدی به خود گرفته اند و در این اتاق فرار بیش از پیش از امکانات تکنولوژیکال بهره گرفته شده است. سبک معماها در این اتاق فرار سبکیست جدید و متفاوت که مشابه آن تا کنون در هیچ اتاق فرار دیگری مشاهده نشده است.

منبع:



نظر دهید