بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار طهران 1346

طهران 1346

در شهریور ماه سال 1396 یکی از اتاق فرارهای جذاب و پر طرفدار در تهران توسط تیم اسکیپ روم دات آی آر با نام طهران 1346 راه اندازی شد، کسانیکه این بازی را تجربه کرده اند متفق القول بر این باورند که این اتاق فرار دارای طراحی دکور بسیار زیبا و منحصر به فردی می باشد، داستان و حکایت این بازی مربوط است به اتفاقاتی در سال 1346 که دکور این اتاق فرار نیز به خوبی تداعی کننده آن سال ها می باشد، این بازی یک نوستالژی زیبا از خاطرات دهه 40 و 50 به شمار می رود.

برای رزور سانس کلیک کنید

داستان این بازی از این قرار است که در ابتدای زمستان سال 1346 یک تاجر اصفهانی به نام داریوش راستگو به طرز مشکوکی فوت می کند، شهربانی آن دوران علی رغم اظهار نظر اطرفیان مبنی بر مشکوک بودن فوت نامبرده و عدم دستیابی به اطلاعات کافی مبنی بر سوء قصد به این نتیجه می رسد که پرونده را به همانگونه مختومه اعلام نماید.

خواهر متوفی که به تازگی دوره کارآموزی وکالت خود را در فرنگ گذرانده و بازگشته، تصمیم می گیرد پرونده فوت برادرش را با دقت بررسی کند، چندین ماه است که فروغ درگیر این پرونده شده است. صبح امروز فروغ سراسیمه با شما که از دوستان خانوادگی او به حساب می آیید و کم و بیش در جریان فعالیت ها و کنکاش های او قرار دارید تماس می گیرد و می گوید

"فکر میکنم دلایل و شواهد کافی برای پیدا کردن قاتل برادرم رو در اختیار دارم. فقط نیاز دارم جمع بندی کنم. چند روزه دارن تهدیدم میکنن و احساس امنیت ندارم. فکر میکنم قاتل داریوش میخواد منو از سر راه برداره. سریع بیاید پیش من، شاید وقتی رسیدید خیلی دیر شده باشه. اگر اینطور شد من براتون راهی میذارم که کار نیمه تمام منو تمام کنید. شما به دفتر فروغ میرسید. جنازه فروغ که بر اثر شلیک گلوله به سر کشته شده رو در حیاط پیدا میکنید. وارد دفتر فروغ میشید که ناگهان در روی شما قفل میشه و تلفن زنگ میخوره. صدایی میگه: تا یکساعت دیگه شهربانی میرسه و من برنده میشم.

منبع:



نظر دهید