بزرگترین اتاق فرار در ایران

فیلم اتاق فرار (Escape Room)

Escape Room (اتاق فرار) یک فیلم ترسناک روانشناختی است که توسط آدام روبیتل در سال 2019 ساخته شده است، فیلمنامه این فیلم توسط Bragi F. Schut و Maria Melnik نوشته شده است. تیلور راسل، لوگان میلر، دبورا انوول، تیلر لابین، جی الیس و نیک دا ندی، ستاره هایی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند داستان فیلم اتاق فرار اینگونه آغاز می شود که بازیگران نقش اصلی فیلم در قالب یک گروه 6 نفره وارد یک اتاق فرار می شوند و رفته رفته متوجه می شوند که نسبت به چگونگی عملکرد هریک از آنها در حل معماها و یافتن پاسخ های صحیح و مقاومت و شجاعت هریک میزان ادامه زندگی آنها تغییر می کند.

مراحل ساخت این فیلم در سال 2017 آغاز شد و تا ژانویه 2018 فیلمبرداری آن در آفریقای جنوبی ادامه یافت.

فیلم اتاق فرار در 4 ژانویه 2019 در ایالات متحده آمریکا توسط Sony Pictures Entertainment اکران عمومی خود را آغاز نمود، این فیلم در سراسر جهان بالغ بر 153 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

این فیلم انتقادهای مختلفی را از منتقدان دریافت کرد، اغلب منتقدان جو، صحنه های فیلم و بازی بازیگران را تحسین نمودند اما از طرح آشنا و ناتوانی در استفاده کامل از این فرضیه انتقادهایی به عمل آمد. عوامل تولید این فیلم برنامه ریزی هایی برای انتشار نسخه دوم فیلم اتاق فرار در تاریخ 17 آوریل 2020 انجام داده اند.

داستان فیلم از آنجا آغاز می شود که 6 نفر که یکدیگر را نمی شناسند متوجه جایزه 10 هزار دلاری برای خروج از یک اتاق فرار می شوند، زمانی که برای شرکت در مسابقه شرکت می کنند با یکدیگر آشنا می شوند و این شروع داستان فیلم اتاق فرار است.

منبع:



نظر دهید