بزرگترین اتاق فرار در ایران

چیز هایی که باید قبل از رفتن به اتاق فرار بدانید

در حالی که اتاق فرار در تمام دنیا فراگیر شده است، مفهوم پایه همه آنها مشترک است: بازیکنان یک تیم درون یک اتاق قرار میگیرند و باید با حل کردن تعدادی معما مشکلی را حل کنند. مشخصاتی مانند هزینه، تعداد بازیکنان مجاز، تم و معماها در هر اتاق فراری با دیگری متفاوت است. خوشبختانه بیشتر اتاق فرار ها وبسایت هایی دارند که میتوانید توسط آنها از قبل زمانی را برای دیدن اتاق ها و انتخاب اتاق فرار مورد نظر خود رزرو کنید. ولی در صورت لزوم نکاتی هست که باید قبل از رفتن به یک اتاق فرار بدانید.

هزینه ای که بابت هر بازیکن گرفته میشود از هر اتاق فرار به اتاق فرار دیگر تفاوت دارد،‌ به عنوان مثال برخی اتاق فرار ها تخفیفات ویژه ای را برای تیم های مختلف در نظر میگیرند و یا از تیم هایی که موفق شوند رکورد اتاق فرار را بشکنند هزینه کمتری گرفته میشود. به عنوان مثال تهرومز هر شب روی صفحه اینستاگرام خود یک معما قرار میدهد و به شما ۲۴ ساعت زمان میدهد تا با حل آنها امتیاز بگیرید و در نهایت معادل مجموع امتیازان شما به شما تخفیف برای استفاده از اتاق فرار میدهد. به عنوان مثال ۳۰ امتیاز برابر است با ۳۰ درصد تخفیف. 

 

اتاق فرار

 

مثل هزینه،‌تعداد نفراتی که میتوانند وارد یک اتاق شوند از هر مجموعه به مجموعه دیگر تفاوت دارد. متوسط جهانی آن ۴.۵۸ است،‌ولی اتاق فرار هایی هستند که تعداد بیشتر یا کمتری بازیکن وارد آن میشوند. برخی اتاق فرار ها حداکثر ۵ نفر ظرفیت دارند در حالی که ظرفیت حداکثر برخی دیگر ۶ نفر است و برخی اتاق فرار ها حتی تا حداکثر ۱۰ نفر ظرفیت دارند. برخی اتاق ها همه اعضا گروه را درون یک اتاق قرار میدهند، برخی شما را در اتاق های متفاوت قرار میدهند و برخی دیگر ممکن است تعدادی افراد را به گروه شما اضافه کنند تا به میزان نفرات مورد نظرشان برسید،‌اگر اینظور بود آماده باشید تعدادی دوست جدید پیدا کنید. 

پس اگر پول و دوستان پایه ای دارید، تنها مرحله باقی مونده خریدن بلیطه، کافیه وارد بخش خرید بلیط سایت بشید و سانس مورد نظرتون رو توی روز مورد نظر انتخاب کنید و یا از طریق شماره های تماس و دایرکت اینستاگرام اتاق رو رزرو کنید. 

منبع: Entertainment



نظر دهید