بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار مناسب چه کسانی است

اتاق فرار فعالیت یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ ‏ها، نکات و استراتژی‏ ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‏ ها و معماها را حل می‏کنند. بازیکنان یک محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ ‏هایی که در داخل اتاق فرار پنهان شده ‏اند، دارند. اتاق‏های فرار از بازی‏های ویدئویی "فرار از اتاق" الهام گرفته شده است. بازی‏ها در مکان‏های مختلفی از قبیل سلول‏های زندان، خانه‏های متروکه، سفینه‏ها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، بهره می‏گیرند.

تاریخچه اتاق فرار:

اولین اتاق فرار در سال 2007 در شهر کیوتو ژاپن راه اندازی شد و به دلیل استقبال بی نذیر از آن طی مدت کوتاهی به 8000 اتاق فرار در سراسر دنیا رسید.

اتاق فرار برای چه کسانی مناسب است؟

اتاق های فرار بر اساس نوع داستان و چگونگی طراحی اتاق فرار برای افراد بین 7 سال تا 70 سال مناسب و دوست داشتنی است.

 

اتاق فرار

 

پیشنهادهای تهرومز

پیشنهاد به شرکت ها

شرکت‏هایی که نیاز به کارگروهی را در بین کارکنان خود امری حیاتی می‏دانند؛ می‏توانند با اعزام گروه‏های کاری خود به اتاق‏  فرار تهرومز، میزان کار گروهی، همیاری و همدلی و عشق و محبت را در بین پرسنل خود به شکل فزاینده‏ای بهبود ببخشند.

پیشنهاد به جمع‏های دوستانه:

جوانان، نوجوانان و تمامی افرادی که علاقمند به سپری کردن اوقات شاد و مفرح می باشند، می توانند با حضور در اتاق های تهرومز ساعات خوشی را در کنار هم به وجود بیاورند.

پیشنهاد به خانواده ها:

با گسترش دنیای دیجیتال شکاف قابل توجهی بین پدر - مادر و فرزندان، پدید آمده است، به گونه ای که ایشان کمتر فرصت ایجاد تجمع‏های مفرح در کنار یکدیگر را دار می‏باشند، خانواده ها می توانند در اتاق فرار های تهرومز در کنار یکدیر به حل چالش ها و معماهای درون اتاق فرار ها بپردزند و از اواقات خد لذت ببرند.

پیشنهاد برای سوپرایز و غافل گیری:

تهرومز این امکان را ایجاد کرده است تا در صورتی که می خواهید یکی از عزیزانتان را غافل گیر کنید؛ هدیه، کیک تولد، حلقه نامزدی و … را در جریان بازی قرار داده و دقیقاً در جایی که انتظارش را ندارند به هدیه شما دستیابند و شوق دریافت هدیه را 2 چندان و با تمام وجود حس کنند.

منبع:



نظر دهید